جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

آرشیو اردیبهشت ماه 1402

معرفي كار هاي تخصصي در قالب مقاله

آموزش خیاطی و گذراندن دوره خیاطی در پیشکسوتان pishkesvatan.org

۱۳ بازديد

دوره خیاطیآموزش خیاطی توسط پیشکسوتان www.pishkesvatan.org این حرفه به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا به صورت مستقل و با توجه به سلیقه شخصی خود، قادر به طراحی و دوخت لباس‌های خود باشند. با داشتن این مهارت، دانش‌آموزان قادر به تولید پوشاک با کیفیت و با قیمت مناسب خواهند بود.

در کل، آموزش خیاطی توسط پیشکسوتان این حرفه به دانش‌آموزان کمک می‌کند که مهارت‌های لازم برای طراحی و دوخت لباس‌های مختلف را به دست آورند و به عنوان یک خیاط حرفه‌ای در بازار کار دوخت لباس‌ها شروع به کار کنند.

دوره خیاطی پیشکسوتان یکی از دوره‌های آموزشی است که برای کسانی که علاقه‌مند به یادگیری خیاطی هستند، بسیار مناسب است. در این دوره، دانش‌آموزان با استفاده از تجربه و مهارت‌های پیشکسوتان خیاطی، با اصول و فنون دوخت لباس‌ها، طراحی و الگوگیری آشنا می‌شوند.

در دوره خیاطی پیشکسوتان، دانش‌آموزان با استفاده از ابزارهای مختلف خیاطی مانند ماشین دوخت، قیچی، متر، قلم مارکر و... آموزش می‌بینند که چگونه برش‌ها را از کاغذ تهیه کنند، چگونه الگوگیری را انجام دهند، لباس را تراش و دوخت کنند و نکات مهمی در این زمینه را یاد بگیرند.

آموزشگاه خیاطی پیشکسوتان واقع در میدان تجریش ارائه دهنده کلیه دوره های آموزش خیاطی با اعطا مدرک بین المللی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور